Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 84/05 w sprawie wprowadzenia do stosowania kart usług oraz procedury ich aktualizacji


Zarządzenie Nr 84 /05

Wójta Gminy Stepnica

z dnia 2 grudnia 2005r.

w sprawie wprowadzenia do stosowania kart usług oraz procedury ich aktualizacji

Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz.1806 z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055 i Nr 116.poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457) zarządzam co następuje:

§ 1

1.   Wprowadzam obowiązek stosowania kart usług świadczonych klientom Urzędu Gminy w Stepnicy.

2.   Wykaz kart usług stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

  

§ 2

Do zadań pracowników merytorycznych należy aktualizacja kart usług zgodnie z procedurą stanowiącą załącznik nr 2 do mniejszego zarządzenia.

§ 3 

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

Wójt Gminy Stepnica

Andrzej Wyganowski

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 84/05

Wójta Gminy Stepnica

z dnia 2 grudnia 2005 r.

Wykaz kart usług:

1. Rejestracja zgonu

2. Urząd Stanu Cywilnego

3. Urodzenia

4. Wymeldowania i zameldowania

5. Wyjazd za granicę

6. Podatki - ulgi

7. Podatki - postępowanie

8. Podatki - deklaracje i informacje podatkowe

9. Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne

10. Pas drogowy

11. Medal za pożycie małżeńskie

12. Imiona, nazwiska

13. Ewidencja ludności

14. Alkohol - zezwolenia

15. Działalność gospodarcza

16. Dowody osobiste

17. Ośrodek Pomocy Społecznej

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 84/05

Wójta Gminy Stepnica

z dnia 2 grudnia 2005 r.

Procedura aktualizacji kart usług

§1

1. Karty usług wraz z wzorami wniosków służą do realizacji niektórych spraw administracyjnych

2. Celem wprowadzenia procedury jest okresowa aktualizacja kart usług, która może polegać na:

a) aktualizacji istniejącej karty poprzez jej zmianę

b) wprowadzenie nowej karty usług

3. Monitorowanie zgodności kart usług z przepisami prawa, aktualizacja innych danych zawartych w kartach należy do pracowników merytorycznych wykonujących określone zadania i jest wykonywana nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wejścia w życie przepisów.

§2

  1. Karta usług powinna zawierać następujące informacje:

  1. nazwę usługi

  2. nazwę jednostki organizacyjnej, która realizuje daną usługę

  3. wykaz dokumentów potrzebnych do załatwienia sprawy

  4. wysokość opłat skarbowych

  5. termin odbioru dokumentów

  6. informacje o przysługującym sposobie odwołania

  7. sposób odbioru dokumentów

  8. podstawę prawną

§3

1. Kontroli aktualizacji kart usług dokonuje Sekretarz dwa razy w roku tj. do końca czerwca i końca grudnia.

§4

1. Oceny kart usług klienci mogą dokonywać poprzez ankietę dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej: http://www.bip.stepnica.pl/index.php?id=2 w Sekretariacie Urzędu Gminy i u Sekretarza Gminy

2. Opinie te są wykorzystywane przy dokonywaniu corocznej oceny kart usług


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Jakub Duszczak

Data wytworzenia:
15 gru 2005

Osoba dodająca informacje

Jakub Duszczak

Data publikacji:
15 gru 2005, godz. 13:14

Osoba aktualizująca informacje

Jakub Duszczak

Data aktualizacji:
15 gru 2005, godz. 13:14