Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 65/2022 Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica z dnia 23 września 2022 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych

Zarządzenie Nr 65/2022

Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica

z dnia 23 września 2022 r.

 

w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.  o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy
z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1967) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Upoważniam, na wniosek Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy Panią Barbarę Kleszcz – pracownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych z wyłączeniem do wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

 

§ 2. Upoważnienia udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania stosunku pracy.   

 

            § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zarządzenie Nr 65-2022 (PDF, 330.14Kb) 2022-09-27 07:51:58 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jarosław Gruszczyński

Data wytworzenia:
23 wrz 2022

Osoba dodająca informacje

Izabela Marian

Data publikacji:
27 wrz 2022, godz. 07:51

Osoba aktualizująca informacje

Izabela Marian

Data aktualizacji:
27 wrz 2022, godz. 07:51