Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zameldowanie na pobyt czasowy do 2 miesięcy


ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY DO 2 MIESIĘCY

Podstawa prawna: ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (j. t. Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.   Do wglądu:

  • dokument z fotografią osoby podlegającej zameldowaniu,

  • decyzja o przydziale lokalu (umowa najmu) lub akt własności budynku mieszkalnego (wypis z księgi wieczystej) lub w przypadku dziedziczenia- dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu spadku - oryginały dokumentów.

OPŁATY:

Nie pobiera się.

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Referat Spraw Obywatelskich, pok. nr 12

.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAWY:

1.  W przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów czynność zameldowania na pobyt czasowy dokonywana jest od ręki.

2.  W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Spraw Obywatelskich, tel. (0-91) 418-85-21 wew.19

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

UWAGI:

1. Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności najemcy, właściciela, którzy muszą potwierdzić fakt zamieszkiwania osoby meldowanej oraz okazać dokument stwierdzający tożsamość.

2.  Jeżeli akt notarialny dotyczy wyłącznie własności (wieczystego użytkowania) działki, należy okazać zgłoszenie do użytkowania budynku mieszkalnego lub zezwolenie na użytkowanie budynku (pomieszczenia) mieszkalnego- wydane przez organ nadzoru budowlanego.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Jakub Duszczak

Data wytworzenia:
04 lip 2005

Osoba dodająca informacje

Jakub Duszczak

Data publikacji:
04 lip 2005, godz. 13:41

Osoba aktualizująca informacje

Mariola Kwiryng

Data aktualizacji:
07 cze 2020, godz. 12:51