Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące
WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 2 MIESIĄCE
Podstawa prawna: ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (j.t. Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące” (osoby niepełnoletnie są wpisywane do formularza wniosku jednego z rodziców).
2. Do wglądu:
dowód osobisty lub paszport (dotyczy obywateli polskich posiadających pobyt stały za granicą),
książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu).
OPŁATY:
Nie pobiera się.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Referat Spraw Obywatelskich, pok. nr 12.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Od ręki.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Spraw Obywatelskich, tel. (0-91) 418-85-21 wew.19.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
UWAGI:
Obowiązku wymeldowania z pobytu czasowego należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Jakub Duszczak Data wytworzenia:
04 lip 2005
Osoba dodająca informacje
Jakub Duszczak Data publikacji:
04 lip 2005, godz. 13:14
Osoba aktualizująca informacje
Jakub Duszczak Data aktualizacji:
04 lip 2005, godz. 13:14