Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące


WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 2 MIESIĄCE

Podstawa prawna: ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (j.t. Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.  Wniosek „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące” (osoby niepełnoletnie są wpisywane do formularza wniosku jednego z rodziców).

2.  Do wglądu:

  • dowód osobisty lub paszport (dotyczy obywateli polskich posiadających pobyt stały za granicą),

  • książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu).

OPŁATY:

Nie pobiera się.

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Referat Spraw Obywatelskich, pok. nr 12.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Od ręki.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Spraw Obywatelskich, tel. (0-91) 418-85-21 wew.19.

TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

UWAGI:

Obowiązku wymeldowania z pobytu czasowego należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Jakub Duszczak

Data wytworzenia:
04 lip 2005

Osoba dodająca informacje

Jakub Duszczak

Data publikacji:
04 lip 2005, godz. 13:14

Osoba aktualizująca informacje

Jakub Duszczak

Data aktualizacji:
04 lip 2005, godz. 13:14