Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

sprawozdanie częściowe końcowe z wykonania zadania publicznego


SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE*/ KOŃCOWE*)1

z wykonania zadania publicznego

.................................................

(nazwa zadania)

w okresie od .................................... do ..........................................

określonego w umowie nr ...................................................

zawartej w dniu ................................................., pomiędzy

........................................a ............................................................................................................

(nazwa organu zlecającego) (nazwa organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/jednostki organizacyjnej*)

Data złożenia sprawozdania: ...............................................................

Część I. Informacje ogólne

1. W jakim stopniu planowane cele zostały zrealizowane

  1. Opis wykonania zadania ( działań lub efektów zawartych w ofercie organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki organizacyjnej* i w umowie)2

    1. Informacje o beneficjentach*/ adresatach* zadania (liczebność, charakterystyka ze względu na istotne dla realizacji zadania cechy, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, status materialny)

      1. Wymierne rezultaty realizacji zadania (odpowiednio do oferty organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki organizacyjnej*)

        1. Rola partnerów w realizacji zadania ( ze szczególnym uwzględnieniem organów administracji publicznej)

        2. Część II. Sprawozdanie z wykonania wydatków

          1. Informacja o wydatkach poniesionych przy wykonaniu zadania

          Całkowity koszt w okresie sprawozdawczym (w zł) [ ]

          w tym koszty pokryte z uzyskanej dotacji (w zł) [ ]

          w tym środki własne ( w porównaniu z ofertą) [ ( ) ]

          1. Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów (w zł)

          L.p.

          Rodzaj kosztów i sposób ich kalkulacji

          Całość zadania

          Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco)

          Bieżący okres sprawozdawczy

          koszt całkowity

          w tym z dotacji

          koszt całkowity

          w tym z dotacji

          koszt całkowity

          w tym z dotacji

          Łącznie

          2. Kosztorys ze względu na źródło finansowania

          Źródło finansowania

          Całość zadania

          Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco)

          Bieżący okres sprawozdawczy

          %

          %

          %

          Koszty pokryte z dotacji

          Środki własne

          Wpłaty i opłaty uczestników projektu - z jakiego tytułu?

          Sponsorzy publiczne - podać nazwę. Na jakiej podstawie?

          Sponsorzy prywatni - podać nazwę. Na podstawie jakiego stosunku prawnego?

          Ogółem:

          100%

          100%

          100%

          Uwagi mogące mieć znaczenie przy ocenie realizacji budżetu:

          ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

          ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

          ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

          ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

          ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

          ......................................................................................................................................................

          ......................................................................................................................................................

          1. Zestawienie faktur (rachunków) 3

          2. L.p.

            Numer dowodu księgowego

            Numer pozycji kosztorysu

            Data

            Nazwa wydatku

            Kwota (w zł)

            W tym ze środków pochodzących z dotacji (w zł)

            Łącznie

            1. Podsumowanie realizacji budżetu

            Kwota dotacji określona w umowie [ ]

            Dotychczas przekazana łączna kwota dotacji [ ]

            Dotychczas poniesione łączne wydatki pokrywane z dotacji [ ]

            Uwagi dotyczące wzajemnych zobowiązań 4

            Część III. Dodatkowe informacje

            ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

            ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

            ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

            ......................................................................................................................................................

            Załączniki: 5

            1. ...............................................................

            2. ...............................................................

            3. ...............................................................

            4. ...............................................................

            5. ...............................................................

            Oświadczam (-my), że:

            1. od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki organizacyjnej*,

            2. wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym,

            3. zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.

            (pieczęć organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki organizacyjnej*)

            ..........................................................................................................................................................................

            .......................................................................... ...............................................................................................

            .........................................................................................................................................................................

            ( podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych do składania

            oświadczeń woli w imieniu organizacji pozarządowej*/ podmiotu*/ jednostki organizacyjnej*)

            Poświadczenie złożenia sprawozdania

            Adnotacje urzędowe ( nie wypełniać )

            0x08 graphic
            * Niepotrzebne skreślić

            POUCZENIE

            Sprawozdanie składa się osobiście lub nadsyła listem poleconym w przewidzianym w umowie terminie na adres organu zlecającego.

            1. Sprawozdanie częściowe i końcowe sporządzić należy w okres określonych w umowie.

            2. Opis musi zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z ich układem zawartym w ofercie, która była podstawą przygotowania umowy. W opisie konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych działań, zakres, w jakim zostały zrealizowane, i wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji, zarówno jeśli idzie o ich zakres, jak i harmonogram realizacji.

            3. Do sprawozdania załączyć należy spis wszystkich faktur (rachunków), które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z dotacji. Spis zawierać powinien: nr faktury ( rachunku), datę jego wystawienia, wysokość wydatkowanej kwoty i wskazanie, w jakiej części pokryta ona została z dotacji, oraz rodzaj towaru lub zakupionej usługi. Każda z faktur ( rachunków) opłaconych z otrzymanej dotacji powinna być opatrzona na odwrocie pieczęcią organizacji, podmiotu lub jednostki organizacyjnej oraz zawierać sporządzony w sposób trwały opis zawierający informację: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionych towarów, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja ta powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji. Do sprawozdania nie załącza się faktur ( rachunków), które należy przechowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i udostępniać podczas przeprowadzanych czynności kontrolnych.

            4. Wielkość kolejnej transzy dotacji lub ewentualna kwota podlegająca zwrotowi na rzecz organu zlecającego po zakończeniu zadania.

            5. Do niniejszego sprawozdania załączyć należy dodatkowe materiały mogące dokumentować działania faktycznie podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników projektu, publikacje wydane w ramach projektu, raporty, wyniki prowadzonych ewaluacji), jak również dokumentować konieczne działania prawne (kopie umów, kopie dowodów przeprowadzenia odpowiedniego postępowania w ramach zamówień publicznych).


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Sprawozdanie cze ciowe koncowe z wykonania zadania publicznego.doc (DOC, 48.00Kb) 2005-01-17 14:15:50 360
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Jakub Duszczak

Data wytworzenia:
17 sty 2005

Osoba dodająca informacje

Jakub Duszczak

Data publikacji:
17 sty 2005, godz. 14:15

Osoba aktualizująca informacje

Jakub Duszczak

Data aktualizacji:
17 sty 2005, godz. 14:15