sprawozdanie częściowe końcowe z wykonania zadania
SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE / KOŃCOWE)1
z wykonania zadania
.......................................................................................................................................................
(nazwa zadania)
w okresie od .......................................................... do ................................................................, określonego w umowie nr ..........................................., zawartej w dniu ..............................................................................,
pomiędzy(nazwa podmiotu zlecającego).................................................................................... a.........................................................................................................................................(nazwa podmiotu)
Data złożenia sprawozdania: ...................................................................
Sprawozdanie merytoryczne
W jakim stopniu planowane cele zostały zrealizowane
Opis zrealizowanych zadań (zgodnie z porządkiem zawartym w ofercie podmiotu i umowie)2.
Informacje o uczestnikach (liczebność i charakterystyka ze względu na istotne dla realizacji zadania cechy, np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, status materialny):
Wymierne rezultaty realizacji zadania (zgodnie z informacją zawartą w ofercie podmiotu):
Rola partnerów w realizacji zadania (ze szczególnym uwzględnieniem organów administracji publicznej):
Sprawozdanie finansowe
Kosztorys ze względu na typ kosztów (w zł)
Kosztorys ze względu na źródło finansowania
|
|
|
|
|
A. Informacja o wydatkach przy realizacji zadania
Całkowity koszt w okresie sprawozdawczym (w zł) .........................................
w tym koszty pokryte z uzyskanej dotacji (w zł) .........................................
w tym środki własne (oferta) (w zł) .........................................
Lp. |
Rodzaj kosztów i sposób ich kalkulacji
|
Całość zadania
|
Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco)
|
Bieżący okres sprawozdawczy
|
|||
|
|
Koszt całkowity
|
w tym z dotacji
|
Koszt całkowity
|
w tym z dotacji
|
Koszt całkowity |
w tym z dotacji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łącznie |
|
|
|
|
|
|
Lp. |
Źródło
|
Całość zadania
|
Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco)
|
Bieżący okres sprawozdawczy
|
|||
|
|
zł
|
%
|
zł
|
%
|
zł |
%
|
|
Koszty pokryte z dotacji
|
|
|
|
|
|
|
|
Finanse własne
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpłaty i opłaty uczestników projektu - z jakiego tytułu?
|
|
|
|
|
|
|
|
Inni sponsorzy publiczni - jacy?
|
|
|
|
|
|
|
|
Inni sponsorzy prywatni - jacy?
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem |
|
|
|
|
|
|
Ewentualne uwagi mogące mieć znaczenie przy ocenie realizacji budżetu:
............................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
B. Zestawienie rachunków3
Lp. |
Numer dokumentu księgowego |
Numer pozycji kosztorysu |
Data |
Nazwa wydatku |
Kwota (w zł) |
W tym ze środków pochodzących z dotacji (w zł) |
|
|
|
|
|
|
|
Łącznie |
|
|
C. Podsumowanie realizacji budżetu
Kwota dotacji określona w umowie: ......................................
Dotychczas przekazana łączna kwota dotacji: ......................................
Dotychczas poniesione łączne wydatki: ......................................
pokrywane z dotacji: ......................................
Uwagi dotyczące wzajemnych zobowiązań4
|
III. Dodatkowe informacje
Załączniki:5
1. ........................................................................................................................................................
2. ........................................................................................................................................................
3. ........................................................................................................................................................
4. ........................................................................................................................................................
5. ........................................................................................................................................................
..................................................
(pieczęć podmiotu) |
|
..................................................
(podpis prezesa lub innej osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu)
|
Informacje dodatkowe:
|
Sprawozdania składać należy osobiście lub nadsyłać listem poleconym w przewidzianym w umowie o dotację terminie na adres podmiotu zlecającego zadanie.
Poświadczenie złożenia sprawozdania
|
Adnotacje urzędowe (nie wypełniać)
|
_______________
1 Sprawozdanie częściowe i końcowe sporządzać należy w okresach określonych w umowie.
2 Opis musi zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z ich układem zawartym w ofercie, która był podstawą przygotowania umowy. W opisie konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych działań, zakres, w jakim zostały zrealizowane, i wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji, zarówno jeśli idzie o ich zakres, jak i harmonogram realizacji.
3 Do sprawozdania załączyć należy spis wszystkich rachunków, które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z dotacji. Spis zawierać powinien: nr rachunku, datę jego wystawienia, wysokość wydatkowanej kwoty i wskazanie, w jakiej części pokryta ona została z dotacji, oraz rodzaj towaru lub zakupionej usługi. Wymagane jest, aby każdy z rachunków opłaconych z otrzymanej dotacji opatrzony był na odwrocie pieczęcią podmiotu oraz sporządzonym w sposób trwały opisem zawierającym informacje: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionego towaru, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja ta powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych podmiotu. Do sprawozdania nie należy załączać faktur ani rachunków, lecz przechowywać je starannie i udostępnić podczas przeprowadzanych ewentualnie czynności kontrolnych.
4 Wielkość kolejnej transzy dotacji lub ewentualna kwota podlegająca zwrotowi na rzecz podmiotu zlecającego po zakończeniu zadania.
5 Do niniejszego sprawozdania załączyć należy dodatkowe materiały mogące dokumentować działania przy realizacji zadania (np. listy uczestników projektu, publikacje wydane w ramach projektu, raporty, wyniki prowadzonych ewaluacji).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Sprawozdanie cze ciowe koncowe.doc (DOC, 49.50Kb) | 2005-01-17 14:17:34 | 379 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Jakub Duszczak Data wytworzenia:
17 sty 2005
Osoba dodająca informacje
Jakub Duszczak Data publikacji:
17 sty 2005, godz. 14:17
Osoba aktualizująca informacje
Jakub Duszczak Data aktualizacji:
17 sty 2005, godz. 14:17