Protokół z przeprowadzonego naboru na stanowisko ds. obslugi sekretariatu i ewidencji działalności gospodarczej
PROTOKÓŁ
Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATÓW NA STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY W STEPNICY
podinspektor ds. obsługi sekretariatu i ewidencji działalności gospodarczej
nazwa stanowisko pracy
1. W wyniku ogłoszenia o naborze na ww. stanowisko pracy aplikację przesłały 2 kandydatki:
1. Krystyna Kisiel zam. w Stepnicy
2. Walas Aneta zam. w Goleniowie
- Komisja w składzie:
1. Stanisława Rzymczyk Przewodnicząca Komisji
2. Maciej Herman
3. Dorota Bednarczyk
zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Stepnica nr 18/08 z dnia 11 marca 2008 r. przeanalizowała złożone dokumenty pod względem spełnienia kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze. Na podstawie złożonych dokumentów komisja ustaliła, że Pani Krystyna Kisiel spełnia warunki określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu i ewidencji działalności gospodarczej.
Pani Aneta Walas nie udokumentowała doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu.
- Zastosowano następujące metody naboru
Ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Stepnica
Ogłoszenie w miejscach zwyczajowo przyjętych na terenie gminy
Ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Stepnicy
- Zastosowano następujące techniki naboru:
Analiza dokumentacji złożonej przez kandydatki
- Uzasadnienie wyboru:
Przy ocenie kandydata uwzględniano: posiadane wykształcenie i predyspozycje pod kątem przydatności do pracy na stanowisku podinspektora ds. obsługi sekretariatu i ewidencji działalności gospodarczej oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe.
Pani Krystyna Kisiel dysponuje wieloletnim doświadczeniem zawodowym na wyżej wymienionym stanowisku, uczestniczyła w kursach i szkoleniach z zakresu obsługi sekretariatu.
Po analizie dokumentacji komisja sugeruje aby na stanowisku ds. obsługi sekretariatu i ewidencji działalności gospodarczej zatrudnić Panią Krystynę Kisiel
- Załączniki do Protokołu:
a) kopia ogłoszenia o naborze
b) kopia dokumentów aplikacyjnych
Protokół sporządził: Zatwierdził
31.03.2008 r. Maciej Herman
/Data, imię i nazwisko pracownika/ .
Wójt Gminy
Podpisy członków Komisji:
……………………………..........
……………………........………..
………………………........……..
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Herman Data wytworzenia:
31 mar 2008
Osoba dodająca informacje
Maciej Herman Data publikacji:
01 kwi 2008, godz. 12:09
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Herman Data aktualizacji:
01 kwi 2008, godz. 12:09