Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o konkursie

Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy

ul. T. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica

       1.      Stanowisko pracy:

inspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami

2.      Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

b)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

d)      nieposzlakowana opinia,

e)       niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne     przestępstwo skarbowe,

f)       Wykształcenie wyższe, pożądane ochrona środowiska.

 

3.  Wymagania dodatkowe:

a)  odpowiedzialność,   sumienność, terminowość

b) umiejętność pracy w zespole,  

c) umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność,

d) komunikatywność i kultura osobista,

e) dyspozycyjność,

e) odporność na stres,

f) biegła znajomość obsługi komputera,

g) prawo jazdy kategorii „B”

h) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,

i) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa samorządowego, administracyjnego (kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna)

j) znajomość przepisów ustawy o ochronie środowiska oraz przepisów z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w świetle nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i związanej z tym problematyki,

k) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub jednostce organizacyjnej.

4. Warunki pracy

Wymiar etatu: 1

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu z wyjazdami w teren.  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1.  Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających z ustawy o odpadach, 

2)      nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,

3)      nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,

4)      obsługa i  prowadzenie systemu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

5)       organizacja  punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,

6)      przeprowadzanie stosownych kontroli związanych z gospodarką odpadami,

7)      dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi w celu aktualizacji i weryfikacji rynku gospodarki odpadami oraz możliwości technicznych   i organizacyjnych gminy,

8)      wyliczanie wysokości opłat za odbieranie odpadów,

9)      nadzorowanie przedsiębiorców nad prawidłowością odbierania odpadów komunalnych od mieszkańców  szczególnie w zakresie zapobiegania mieszania odpadów   zebranych selektywnie, nieprzekazywanie odpadów od właścicieli nieruchomości do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych,

10)   sprawowanie nadzoru nad realizacją umowy z zakładem administrującym cmentarzami komunalnymi,

11)  sprawowanie nadzoru nad gospodarką wodno- ściekową w zakresie ochrony środowiska,

12)  sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami komunalnymi, interwencyjnymi, publicznymi,    

13)  utrzymanie czystości i porządku na plażach w m. Stepnica i Czarnocin, organizowanie kąpieliska w Stepnicy i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad ratownikami na plaży w m. Stepnica,

14)  utrzymanie w należytym stanie  sanitarnym przystanków PKS i miejsc publicznych,

15)  koordynowanie prac pielęgnacyjno – porządkowych na terenie Gminy, 

16)  wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, wymierzanie opłat i kar za samowolne ich wycięcie,

17)  wydawanie zezwoleń na trzymanie psów ras uznanych za agresywne,

18)  podejmowanie działań we współdziałaniu z odpowiednimi służbami powiatowymi w razie podejrzenia zachorowań zwierząt na choroby zakaźne,

19)  opracowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem Gminy w konkursach ekologicznych,

20)  koordynowanie działań związanych z podnoszeniem świadomości ekologicznej mieszkańców Gminy – konkursy ekologiczne w szkołach, akcje sprzątania świata itp.,

21)  realizacja gminnego programu ochrony środowiska,  gminnego programu opieki nad zwierzętami,

22)  przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

23)  sporządzanie sprawozdań, okresowych analiz, informacji, ocen,  projektów uchwał   z zakresu wykonywanych zadań w tym sprawozdań z gospodarki wodno- kanalizacyjnej,

24)  zbieranie ofert, ich ocena oraz sporządzanie protokołów z wyboru ofert dla postępowań poniżej 30 000 EURO,

25)  opracowywanie SIWZ i udział w pracach komisji przetargowych dla wyłonienia wykonawców w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,

26)   prowadzenie dokumentacji związanej z usuwaniem azbestu z terenu gminy Stepnica,

27)  prowadzenie ewidencji obiektów zabytkowych, chronionych i stanowisk archeologicznych oraz współdziałanie z instytucjami w tym zakresie oraz sporządzanie sprawozdań w programu opieki nad zabytkami,

 

6. Wymagane dokumenty:

a)      podpisany życiorys (CV)

b)      podpisany list motywacyjny,

c)      podpisany kwestionariusz osobowy,

d)     dokumenty  poświadczające wykształcenie,

e)      inne dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach, kserokopia prawa jazdy,

f)       kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

g)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

h)      kserokopia książeczki wojskowej w przypadku mężczyzn.

 

  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy, pocztą elektroniczną poprzez E-puap na adres skrytki /3q8u1mx0rk/SkrytkaESP w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, a także pocztą tradycyjną na adres urzędu z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami, w terminie do dnia 31-07-2015 r. do godz. 15.30. Aplikacje niespełniające wymagań, jak również, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o jego terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów). Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Stepnica.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku -  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 roku  poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202  z późn. zm.).

 

Stepnica, dnia 20-07-2015 r.                  

                                                                                                          Andrzej Wyganowski 

                                                                                                Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
KWESTIONARIUSZ KANDYDATA.doc (DOC, 29.50Kb) 2015-07-20 19:48:45 282
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariola Kwiryng

Data wytworzenia:
20 lip 2015

Osoba dodająca informacje

Mariola Kwiryng

Data publikacji:
20 lip 2015, godz. 19:44

Osoba aktualizująca informacje

Mariola Kwiryng

Data aktualizacji:
20 lip 2015, godz. 19:51