Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Stepnica
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Stepnicy
1. Stanowisko pracy:
stanowisko ds. ładu przestrzennego i zamówień publicznych
2. Niezbędne wymagania od kandydatów oraz zadania wykonywane na stanowisku:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) wykształcenie średnie,
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
3. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
umiejętność obsługi komputera,
komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność dobrej organizacji pracy,
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
znajomość przepisów prawnych: Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów szczególnych w odniesieniu do w/w ustaw,
znajomość procedur zamówień publicznych,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, co najmniej w stopniu podstawowym,
staż pracy na podobnym stanowisku,
prawo jazdy kat. B,
odpowiedzialność, terminowość, rzetelność,
odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
organizowanie, wykonywanie, wdrażanie zadań określonych w aktach prawnych dotyczących samorządu gminnego, uchwał Rady, zarządzeniach i decyzjach Wójta,
przestrzeganie zasad prawidłowej obsługi interesantów oraz zapewnienie terminowego
załatwiania spraw wpływających do Urzędu,
współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi działającymi na terenie Gminy w zakresie realizacji zadań merytorycznych,
opracowywanie sprawozdawczości statystycznej i innych prac statystycznych, zapewniając zgodność sprawozdań ze stanem faktycznym,
przygotowywanie okresowych analiz, informacji, ocen i sprawozdań wynikających z merytorycznej działalności na potrzeby Wójta i Rady Gminy,
przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy z zakresu wykonywanych zadań,
udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu i popularyzacja ich treści,
dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planów,
wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
przygotowywanie na wniosek zainteresowanych wypisów i wyrysów z obowiązujących na terenie Gminy opracowań planistycznych,
współdziałanie z administracją rządową w zakresie nadzoru urbanistyczno - architektonicznego i budowlanego,
przenoszenie decyzji o warunkach zabudowy oraz ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na rzecz innej osoby,
wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
prowadzenie ewidencji wydanych decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
udział w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych,
Opracowywanie SIWZ i udział w pracach komisji przetargowych dla wyłonienia wykonawców w trybie ustawy prawo zamówień publicznych.
Wymagane dokumenty:
CV wraz ze zdjęciem (życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej),
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy*
dokument poświadczający wykształcenie,
inne dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach,
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
kserokopia książeczki wojskowej,
kserokopia prawa jazdy.
druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy (pokój nr 7)
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Stepnicy w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego” od dnia 25 sierpnia do dnia 5 września 2011 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). W przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretarz@stepnica.pl
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stepnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 roku Nr 223, poz.1458).
Urząd Gminy w Stepnicy ul. T. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica
Osoba do kontaktu: Mariola Kwiryng tel. 91 418 85 21 w. 15,
e-mail: sekretarz@stepnica.pl
Wójt Gminy Stepnica
Andrzej Wyganowski
Stepnica, dnia 25-08-2011r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - Urząd.doc (DOC, 37.50Kb) | 2011-08-25 11:42:43 | 609 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Kwiryng Data wytworzenia:
25 sie 2011
Osoba dodająca informacje
Mariola Kwiryng Data publikacji:
25 sie 2011, godz. 11:42
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Kwiryng Data aktualizacji:
26 sie 2011, godz. 15:29