Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Zastępca Kierownika Urzedu Stanu Cywilnego

Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy ul. T. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica

 

        1. Stanowisko pracy:

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Wymiar czasu pracy 1/5 etatu

 

        1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia n/wym. wymagania:

 

  1. ma obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. posiada nieposzlakowaną opinię,
  4. nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiada:
  • dyplom ukończenia studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub
  • dyplom potwierdzający ukończenie studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668 z późn. zm.) albo uznany równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub
  • dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu magistra i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji,
  1. co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

 

 

3. Wymagania niezbędne:

  1. znajomość pracy w aplikacji „ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych,
  2. dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
  3. dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym.

 

4. Wymagania dodatkowe:

  1. odpowiedzialność, sumienność, terminowość,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność,
  4. komunikatywność i kultura osobista,
  5. dyspozycyjność,
  6. odporność na stres,
  7. biegła znajomość obsługi komputera.

 

 

 

5. Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy w pokoju i sali ślubów mieszczących się na parterze budynku, a także poza siedzibą Urzędu (udzielanie ślubów w plenerze, uroczystości jubileuszowe).


6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

7. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. realizowanie zadań wynikających z przepisów: Prawo o aktach stanu cywilnego, zmianie imion i nazwisk, o opłacie skarbowej o funkcjach konsulów RP oraz prawa prywatnego międzynarodowego, a także konwencji UE w zakresie działania stanowiska,
  2. wykonywanie czynności USC wynikających z ustawy: kodeks rodzinny i opiekuńczy, kodeks postępowania cywilnego, rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń, protokołów, kodeks postępowania administracyjnego,
  3. wykonywanie zadań wynikających z ustawy: o ewidencji ludności i dowodów, ustawy o obywatelstwie polskim, ustawy o cudzoziemcach, ustawy o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji, rozporządzenia w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty, Kodeks Wyborczy, rozporządzenia w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzecząpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze, rozporządzenia w sprawie współdziałania terenowych organów administracji rządowej z Krajowym Biurem Wyborczym, rozporządzenia w sprawie zapewnienia Państwowej Komisji Wyborczej wykonywania zadań związanych z nadzorem nad prowadzeniem rejestru wyborców i sporządzeniem spisów wyborców, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
  1. wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które wynikają z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez kierownika jednostki, na polecenie przełożonego.

 

8. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany życiorys (CV),
  2. podpisany list motywacyjny,
  3. podpisany kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
  6. inne dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacyjnym stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
  9. podpisana klauzula informacyjna stanowiąca załącznik do ogłoszenia.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy, pocztą elektroniczną poprzez E-puap na adres skrytki /3q8u1mx0rk/SkrytkaESP w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, a także pocztą tradycyjną na adres urzędu z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, w terminie do dnia 27.02.2019 r. do godz. 15.00.

Aplikacje niespełniające wymagań, jak również, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o jego terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów). Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)”.

 

 

 

 

Stepnica, dnia 18.02.2019 r.

 

 

                                                          Andrzej Wyganowski

                                                     Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Klauzula Informacyjna.pdf (PDF, 160.50Kb) 2019-02-18 14:47:55 88
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (DOC, 38.50Kb) 2019-02-18 14:47:55 91
oświadczenie o niekaralności.pdf (PDF, 40.07Kb) 2019-02-18 14:53:34 84
zgoda na przetwarzane danych.doc (DOC, 44.00Kb) 2019-02-18 14:47:55 86
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariola Kwiryng

Data wytworzenia:
18 lut 2019

Osoba dodająca informacje

Mariola Kwiryng

Data publikacji:
18 lut 2019, godz. 14:45

Osoba aktualizująca informacje

Mariola Kwiryng

Data aktualizacji:
18 lut 2019, godz. 14:53