Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Stepnica
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Stepnicy
1. Stanowisko pracy:
stanowisko ds. planowania przestrzennego
2. Niezbędne wymagania od kandydatów oraz zadania wykonywane na stanowisku:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) wykształcenie wyższe preferowane: architektoniczne, urbanistyczne lub budowlane,
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
h) staż pracy minimum 3 lata
3. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
umiejętność obsługi komputera,
komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność dobrej organizacji pracy,
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
znajomość przepisów prawnych: Prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów szczególnych w odniesieniu do w/w ustaw,
znajomość procedur zamówień publicznych,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, co najmniej w stopniu podstawowym,
prawo jazdy kat. B,
odpowiedzialność, terminowość, rzetelność,
odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opracowywaniem, przechowywaniem
i archiwizowaniem, dokonywaniem zmian w dokumentach planistycznych gminy tj;
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- ocen aktualności studium i miejscowych planów przestrzennych,
b) Prowadzenie aktualizowanego rejestru studium i planów miejscowych, gromadzenie
dokumentacji planistycznych dotyczących tych opracowań oraz odpowiednie
przechowywanie planów miejscowych i studium również uchylonych i nieobowiązujących.
c) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę studium i planów miejscowych.
d) Opracowywanie SIWZ i udział w pracach komisji przetargowych dla wyłonienia wykonawców w trybie ustawy prawo zamówień publicznych.
e) Dbałość o ład architektoniczny i urbanistyczny gminy z obowiązkiem powiadamiania służb nadzoru budowlanego i służb konserwatorskich o przypadkach samowoli budowlanych, złych stanów technicznych budynków i budowli, zagrożeń i katastrof budowlanych.
f) Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego.
g) Opiniowanie zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego projektów podziału działek wraz ze wskazywaniem koniecznych służebności warunkujących dokonanie podziału.
h) Opiniowanie zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia nieruchomości gminnych do sprzedaży.
i) Prowadzenie rejestru zaświadczeń i decyzji , w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej wydawanych przez inne organy, a dotyczących zagospodarowania
terenu oraz badanie ich zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
j) Opiniowanie i analizowanie zgodności z planami przestrzennymi projektów, zamierzeń
i raportów wynikających z ustaw ochrony środowiska, prawa wodnego, gospodarowania odpadami, ochrony przyrody i ochrony gruntów rolnych i leśnych.
k) Prowadzenie postępowań, w przypadkach przewidzianych prawem, dotyczących wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji.
l) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, analiz i zestawień dotyczących
zagospodarowania przestrzennego gminy.
ł) Sporządzanie wniosków do budżetu gminy oraz sprawozdań z realizacji budżetu
obejmujących zakres powierzonych zadań.
Wymagane dokumenty:
CV wraz ze zdjęciem (życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej),
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy*
dokument poświadczający wykształcenie,
inne dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach,
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
kserokopia książeczki wojskowej,
kserokopia prawa jazdy.
druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy (pokój nr 7)
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Stepnicy w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego” do dnia 22 sierpnia 2011 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). W przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretarz@stepnica.pl
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stepnica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 roku Nr 223, poz.1458).
Urząd Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica
Osoba do kontaktu: Mariola Kwiryng tel. 091 418 85 21 w. 15,
e-mail: sekretarz@stepnica.pl
Wójt Gminy Stepnica
Andrzej Wyganowski
Stepnica, dnia 04-08-2011r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ KANDYDATA.doc (DOC, 29.50Kb) | 2011-08-17 08:29:53 | 580 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Kwiryng Data wytworzenia:
22 lip 2011
Osoba dodająca informacje
Mariola Kwiryng Data publikacji:
05 sie 2011, godz. 06:20
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Kwiryng Data aktualizacji:
08 kwi 2013, godz. 22:13