Stepnica: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej
kuchni szkolnej na 4 samodzielne lokale mieszkalne w Stepnicy przy ul.
Krzywoustego 4
Numer ogłoszenia: 243104 - 2009; data zamieszczenia:
17.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198632 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej kuchni szkolnej na 4 samodzielne lokale mieszkalne w Stepnicy przy ul. Krzywoustego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Planowana inwestycja obejmuje: Zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej kuchni szkolnej na 4 samodzielne lokale mieszkalne w Stepnicy przy ul. Krzywoustego 4 Zakres rzeczowy obejmuje: Branża budowlana 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty murowe, 3. Stolarka okienna i drzwiowa, 4. Posadzki i podłoża, 5. Roboty wykończeniowe i malarskie, 6. Podjazd dla niepełnosprawnych i schody zewnętrzne, 7. Wentylacja grawitacyjna, Branża sanitarna 1. Instalacja wodociągowa, 2. Instalacja kanalizacyjna, 3. Instalacja gazowa, 4. Instalacja gazowa wewnętrzna Branża elektryczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 265677.04 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH
ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)