Stepnica: Przebudowa dachu wraz ze zmianą elewacji budynku przystanku PKS w Stepnicy, Gmina Stepnica
Numer ogłoszenia: 251339 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243984 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu wraz ze zmianą elewacji budynku przystanku PKS w Stepnicy, Gmina Stepnica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres a) przebudowa dachu, b) zmiana elewacji budynku c) przebudowa sanitariatów wraz z instalacją sanitarną i elektryczną 3.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają następujące załączniki: 1. Decyzja pozwolenie na budowę-załącznik nr 1 do SIWZ 2. Projekt branży architektonicznej - załącznik 2 do SIWZ. 3. Projekt branża konstrukcyjnej- załącznik 3 do SIWZ. 4. Ekspertyza techniczna - załącznik 4 do SIWZ. 5. Projekt instalacji sanitarnej- załącznik 5 do SIWZ. 6. Projekt instalacji elektrycznej- załącznik 6 do SIWZ. 7. Informacja bioz - załącznik 7 do SIWZ. 8. Przedmiar -branża budowlana- załącznik 8 do SIWZ. 9. Przedmiar -branża sanitarna- załącznik 9 do SIWZ. 10. Przedmiar- branża elektryczna- załącznik 10 do SIWZ. 11. STWIOR- wymagania ogólne- załącznik nr 11 do SWIZ 12. STWIOR- branża elektryczna- załącznik nr 12 do SWIZ 13. STWIOR- branża sanitarna -załącznik nr 13 do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.56.00-4, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140510,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158776,86
Oferta z najniższą ceną: 124014,55 / Oferta z najwyższą ceną: 158776,86
Waluta: PLN.