Stepnica: Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej/kosiarki wraz ze szkoleniem personelu
Numer ogłoszenia: 173291 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej/kosiarki wraz ze szkoleniem personelu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej/kosiarki wraz ze szkoleniem personelu 3.3 Zakres Wymagania (parametry) techniczne jakim odpowiadać musi oferowane urządzenie: 1. Rok produkcji: fabrycznie nowa, nie będąca egzemplarzem pokazowym wystawienniczym lub krótkotrwało użytkowana, np. w celach pokazowych, wyprodukowana nie później niż w 2011 roku. 2. Gabaryty: długość ze szczotkami max. 4000mm, wysokość max. 2000mm, 3. Szerokość zamiatania min. : 1200 mm 4. Prędkość robocza: min. 10 km/h 5. Miernik godzin pracy. 6. Dwie szczotki. 7. Podwozie przegubowe. 8. Regulowane obroty szczotek. 9. Pojemnik na śmieci o pojemności min. 500 litrów 10. Wysokie opróżnianie pojemnika na wysokość min. 1400 mm 11. Moc silnika min. 30 kM 12. Układ szybkiego montowania narzędzi - szybkozłącza hydrauliczne. 13. Pomarańczowa lampa ostrzegawcza zamieszczona na dachu maszyny. 14. Gaśnica, apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy. 15. Kosiarka o szerokości koszenia min. 1200 mm 16. Możliwość zamontowania dodatkowego osprzętu. 17. System usuwania chwastów z powierzchni chodnikowych. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wymagany okres gwarancji na wszystkie elementy urządzenia min 24 miesiące. 2. Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 48 h od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancyjnym. 3. Wymagana gwarancja udostępnienia maszyny zastępczej na czas naprawy. 4. Urządzenie wraz z osprzętem ma być produkowane seryjnie, a nie przygotowane jedynie dla potrzeb niniejszego postępowania. 5. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego po drogach publicznych i umożliwiające jego rejestrację i eksploatacje bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 6. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Stepnicy, przy ul. Kościuszki 4. O terminie dostawy Dostawca zawiadomi Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 7. Dostawca zobowiązuje się w ramach ceny dostawy do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzenia instruktażu w zakresie okresowej obsługi technicznej oraz w zakresie konserwacji przedmiotu zamówienia. 8. W dniu dostawy Dostawca dostarczy DTR oraz wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim dotyczące maszyny oraz dodatkowych urządzeń, całą dokumentację techniczną w której wyspecyfikowane są czynności okresowe oraz rodzaj wymienionych materiałów eksploatacyjnych. 9. Załadunek i transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego należy do obowiązków Dostawcy i będzie realizowana na koszt Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.31-8, 16.31.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy 1. zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 2. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy: W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stepnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie