Stepnica: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II.
Numer ogłoszenia: 123571 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86809 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica, ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Planowana inwestycja obejmuje: Budowę drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II Zakres: Budowa drogi po byłym torowisku na odcinku od miejscowości Bogusławie do Stepnicy (port) - ETAP I i II ETAP I - Projekt obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Zakresem objęto również zjazdy gospodarcze. Zaprojektowany układ komunikacyjny przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 w kierunku zachodnim. Całkowita długość projektowanego odcinka wynosi 1417,01 m. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Połączenia z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m, R=6,00 m oraz R=3,00 m. Wjazdy do posesji zaprojektowano w dostosowaniu do rozwiązań istniejących, szerokość wjazdów indywidualnych wynosi 4,0 m oraz 7,0 m. Zaprojektowano ściany oporowe z gabionów w miejscach, gdzie pas drogowy jest wąski na wykonanie skarp o pochyleniu 1:1,5. Zaprojektowano drenaż francuski z odprowadzeniem wód do istniejącego rowu. W miejscach przecięcia projektowanej drogi z istniejącymi ciekami wodnymi zaprojektowano przepusty betonowe o średnicy Ø=1000 mm i długości 11 m na Kanale Łączna oraz o średnicy Ø=600 mm i długości 10 m oraz 9 m w pozostałych dwóch ciekach. Zestawienie powierzchni i długości rzeczywistych: Nawierzchnie bitumiczne 8720,0 m² Wjazdy do posesji z kostki betonowej, kolor gr. 8 cm 61,0 m² Krawężniki 15x22x100 cm 100,0 mb Krawężniki 15x30x100 cm 2839,0 mb Oporniki betonowe 12x25x100 cm 21,0 mb Dren francuski 40x60 cm 382,0 mb Zieleń 2863,0 m² Zaproponowane poszczególne kolory nawierzchni należy uzgodnić przed wykonaniem z inwestorem. Etap I obejmuje również budowę skrzyżowania z drogą wojewódzką. Wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Projektowany układ komunikacyjny przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 w kierunku zachodnim. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Przy włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 112 jezdnia jest poszerzona do 6,80 m. Połączenie z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m. ETAP II - Projekt obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej. Projektowany układ komunikacyjny przebiega pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Mokrą po terenie zadrzewionym i bagiennym. Całkowita długość odcinka wynosi 194,03 m. Zaprojektowano jezdnię szerokości 6,00 m. Połączenia z drogami publicznymi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu R=9,00 m, R=6,00 m oraz R=5,00 m. W celu umożliwienia dojazdu do portu długim pojazdom zaprojektowano poszerzenie wlotu w obrębie skrzyżowania z ul. Mokrą. Poszerzenie należy wykonać poprzez zastosowanie promienia wyokrąglenia równego 25 m. Istniejącą nawierzchnię ul. Mokrej z kostki betonowej, w początku projektowanego odcinka, należy dowiązać do projektowanej nawierzchni. Należy przewidzieć rozbiórkę części jezdni i jej ponowne wykonanie z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki. Zestawienie powierzchni rzeczywistych: Nawierzchnie bitumiczne 1130,0 m² Wjazdy do posesji z kostki betonowej, kolor gr. 8 cm 37,0 m² Krawężniki 15x22x100 cm 110,0 mb Krawężniki 15x30x100 cm 385,0 mb Zieleń 830,0 m² Zaproponowane poszczególne kolory nawierzchni należy uzgodnić przed wykonaniem z inwestorem. Zarówno Etap I jak i II zakładają budowę kanalizacji deszczowej w projektowanej drodze. W projekcie przewidziano do wycinki drzewa, jednak Zamawiający usunie je we własnym zakresie, Wykonawca powinien wycenić jedynie usunięcie karczy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek, wykonawca zobowiązany jest dopełnić formalności związanych z zajęciem pasa drogi nadrzędnej nad drogą graniczną i ponieść ich koszt. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu zamówienia powykonawczą Inwentaryzację geodezyjną oraz dokumentację powykonawczą umożliwiającą uzyskanie pozwolenia na użytkowanie drogi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5924133,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ