Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu Komisji ds. Społecznych i Komisji ds Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy w dniu 7 sierpnia 2018 r.
Z a w i a d o m i e n i e
Zawiadamiam, że w dniu 7 sierpnia 2018 r. o godzinie 1500 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy odbędzie się wspólne posiedzenie Komisji ds. Społecznych i Komisji ds. Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy
Przewodniczący Rady Miejskiej w Stepnicy
Ryszard Ławicki
PORZĄDEK POSIEDZENIA
1. Sprawy regulaminowe
-
- Stwierdzenie quorum,
- Przyjęcie porządku posiedzenia,
- Przyjęcie Protokołu Nr 13/2018 z wspólnego posiedzenia Komisji ds. Społecznych i Komisji ds. Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy z dnia 18 czerwca 2018 r.
2. Rozpatrzenie projektów uchwał
1) w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Stepnica na lata 2017-2023
2) w sprawie uchwalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Stepnica,
3) w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Stepnica
4) w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2018.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Antoszczyk Data wytworzenia:
01 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Mariola Antoszczyk Data publikacji:
01 sie 2018, godz. 12:35
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Antoszczyk Data aktualizacji:
17 sty 2019, godz. 08:58