Zawiadomienie o obradach XXV Sesji Rady Miejskiej
Z a w i a d o m i e n i e
Zawiadamiam, że w dniu 29 maja 2018 r. o godzinie 1500 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy odbędą się obrady XXV Sesji Rady Miejskiej w Stepnicy.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Stepnicy
Ryszard Ławicki
Porządek obrad.
I. Sprawy regulaminowe
-
- Stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu Nr XXIV/18 z dnia 29 marca 2018 r. z obrad XXIV Sesji Rady Miejskiej w Stepnicy.
II. Blok informacyjny
1.Ocena zasobów pomocy społecznej w Gminie Stepnica za 2017 rok.
III. Podjęcie uchwał :
1.W sprawie inkasa opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
2. w sprawie inkasa podatków od osób fizycznych: rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz opłaty od posiadania psów i opłaty targowe, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
3. w sprawie wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Stepnica,
4. w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy nieruchomości gminnej na okres 1 roku w trybie bezprzetargowym,
5. w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
6. w sprawie przeznaczenia do dzierżawy na okres kolejnych 3 lat nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie gminne, w trybie bezprzetargowym.
7.w sprawie odstąpienia od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscu publicznym w mieście Stepnica.
IV. Informacja międzysesyjna Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica.
V. Wnioski i zapytania radnych.
VI. Odpowiedzi na wnioski i zapytania radnych.
VII. Zamknięcie obrad.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Antoszczyk Data wytworzenia:
22 maj 2018
Osoba dodająca informacje
Mariola Antoszczyk Data publikacji:
22 maj 2018, godz. 09:34
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Antoszczyk Data aktualizacji:
28 maj 2018, godz. 08:23