Zawiadomienia o posiedzeniu Komisji ds. Społecznych i Komisji ds Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy w dniu 23 czerwca 2017 r.
Z a w i a d o m i e n i e
Zawiadamiam, że w dniu 23 czerwca 2017 r. o godzinie 1530 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Społecznych Rady Miejskiej w Stepnicy.
Przewodnicząca Komisji ds. Społecznych
Agnieszka Makowska
1. Sprawy regulaminowe:
- 1) Stwierdzenie quorum,
- 2) Przyjęcie porządku obrad, 3) Przyjęcie Protokołu Nr 15/2017 z posiedzenia Komisji ds. Społecznych Rady Miejskiej w Stepnicy z dnia 27 marca 2017 r.
2. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi „ za rok 2016.
3.Rozpatrzenie projektów uchwał :
1) w sprawie przyjęcia Oceny zasobów pomocy społecznej dla Gminy Stepnica za rok 2016,
2) w sprawie zatwierdzenia/niezatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2016 rok,
3) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica,
4) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok, 5) w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi uchwały budżetowej, 6) w sprawie szczegółowych zasad i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających Gminie Stepnica i podległym jej jednostkom organizacyjnym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, 7) w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do przedszkola i publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stepnica na drugim etapie postępowania, 8) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stepnica, 9) w sprawie sporządzenia miejscowego planu w obrębie ewidencyjnym Stepniczka - Gmina Stepnica, 10)w sprawie określenia formy i trybu pomocy oraz zapewnienia warunków do osiedlenia się na terenie Gminy Stepnica nieokreślonej imiennie rodzinie repatriantów, 11) w sprawie przyjęcia Regulaminu oraz ustalenia lokalizacji Placu Targowego w Stepnicy. 12) w sprawie zmiany Uchwały Nr XVIII/187/17 Rady Miejskiej w Stepnicy z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na ternie Gminy Stepnica, 13) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat,
14) w sprawie ujednolicenia terminu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej mienie gminne, 15) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej na okres 10 lat.
4. Wolne wnioski.
5. Rozpatrzenie przydziału 3 lokali mieszkalnych.
6. Zamknięcie posiedzenia.
Z a w i a d o m i e n i e
Zawiadamiam, że w dniu 23 czerwca 2017 r. o godzinie 1300 w sali konferencyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy odbędzie się posiedzenie Komisji ds. Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy.
Przewodniczący Komisji ds. Gospodarki i Budżetu
Marek Kleszcz
Porządek posiedzenia
1. Sprawy regulaminowe
- 1) Stwierdzenie quorum,
- 2) Przyjęcie porządku obrad,
3) Przyjęcie Protokołu Nr 9/2017 z Komisji ds. Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Stepnicy z dnia 27 marca 2017 r.
2. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi„ za rok 2016.
3.Rozpatrzenie projektów uchwał :
1) w sprawie przyjęcia Oceny zasobów pomocy społecznej dla Gminy Stepnica za rok 2016, 2) w sprawie zatwierdzenia/niezatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2016 rok, 3) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica,
4) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok, 5) w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi uchwały budżetowej, 6) w sprawie szczegółowych zasad i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających Gminie Stepnica i podległym jej jednostkom organizacyjnym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, 7) w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do przedszkola i publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stepnica na drugim etapie postępowania, 8) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stepnica, 9) w sprawie sporządzenia miejscowego planu w obrębie ewidencyjnym Stepniczka - Gmina Stepnica, 10) w sprawie określenia formy i trybu pomocy oraz zapewnienia warunków do osiedlenia się na terenie Gminy Stepnica nieokreślonej imiennie rodzinie repatriantów, 11) w sprawie przyjęcia Regulaminu oraz ustalenia lokalizacji Placu Targowego w Stepnicy. 12) w sprawie zmiany Uchwały Nr XVIII/187/17 Rady Miejskiej w Stepnicy z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na ternie Gminy Stepnica, 13) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat, 14) w sprawie ujednolicenia terminu użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej mienie gminne, 15) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnej na okres 10 lat.
4. Wolne wnioski.
5. Zamknięcie posiedzenia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Antoszczyk Data wytworzenia:
19 cze 2017
Osoba dodająca informacje
Mariola Antoszczyk Data publikacji:
19 cze 2017, godz. 12:43
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Antoszczyk Data aktualizacji:
19 cze 2017, godz. 12:43