Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarzadzenie Nr 2/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica z dnia 8 stycznia 2025 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do oceny ofert złożonych w ramach otwartych konkursów na realizację zadań publicznych w Gminie Stepnica

Zarządzenie Nr 2/2025

Burmistrza Miasta i Gminy Stepnica

 z dnia 8 stycznia 2025 r.

 

 

w sprawie powołania komisji konkursowej do oceny ofert złożonych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Stepnica

 

            Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję konkursową do oceny ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert:

  1. na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej – prowadzenia placówki wsparcia dziennego na terenie Gminy Stepnica w 2025 r.

w następującym składzie:

  1. Justyna Komorowska-Bojko – przewodnicząca komisji – przedstawiciel Burmistrza,
  2. Marlena Smolarek –  członek komisji – przedstawiciel Burmistrza,
  3. Anna Jagła –  członek komisji – przedstawiciel Burmistrza,
  4. Anna Sawa –  członek komisji – przedstawiciel Burmistrza,
  5. Barbara Kleszcz – członek komisji – przedstawiciel organizacji pozarządowej.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącej komisji konkursowej.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zarządzenie 2-2025 (PDF, 439.58Kb) 2025-01-09 08:08:56 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Justyna Komorowska-Bojko

Data wytworzenia:
08 sty 2025

Osoba dodająca informacje

Izabela Marian

Data publikacji:
09 sty 2025, godz. 08:08

Osoba aktualizująca informacje

Izabela Marian

Data aktualizacji:
09 sty 2025, godz. 08:08