Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

zaproszenie do składania ofert


ZAPROSZENIE DO SKLADANIA OFERT

NA WYKONANIE ROBÓT

Data: 30.01.2004 r.

Numer Projektu: B2-95-0123

Nazwa Projektu: „Modernizacja, remont i rozbudowa budynku Szkoły

Podstawowej i Gimnazjum w Stepnicy”

Do: ___________________________________

___________________________________

Szanowni Państwo,

1. Niniejszym zapraszam Państwa do złożenia oferty na WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO -BUDOWLANYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W STEPNICY (ZAKRES PRAC OKREŚLONY W ŚLEPYM KOSZTORYSIE m.in. wymiana stolarki okiennej, remont sanitariatów, wymiana podłóg w salach lekcyjnych i korytarzach)

2. Szacunkowy termin zakończenia realizacji robót wynosi 5 miesięcy.

3. Komplet Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierająca opis sposobu przygotowania oferty, przedmiot zamówienia, schematy/rysunki oraz przedmiar robót i formularz ofertowy, można zakupić za cenę 10 zł u Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 pok. Nr 6

od dnia 30.01.2004 r. w godzinach 730-1530 od wtorku do piątku i od 800 -1530

w poniedziałki

4. Ofertę Państwa, według formularza ofertowego, w zaklejonej kopercie, należy zaadresować i przesłać w terminie do 23.02.204 r. do godz. 1200

GMINA STEPNICA

w Sekretariacie Urzędu Gminy pok. Nr 1

UL. KOŚCIUSZKI 4, 72-112 STEPNICA

Telefon:(091) 41-88-521 Faks:(091) 41-88-580

5. Termin związania ofert określa się na trzydzieści (30) dni od 23.02.2004 r. godz. 1200

6. Oferent, który wycofa swoją ofertę podczas okresu związania nią lub uchyli się od zawarcia umowy jeśli jego oferta zostanie wybrana, będzie wykluczony z listy oferentów mogących ubiegać się o kontrakty w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich na okres jednego roku.

____________________________

_________________________________________

Rozdział A - INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW

1. Zakres prac.

1.1. Zamawiający, określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zaprasza do składania ofert na wykonanie prac, według opisu zawartego w niniejszej Specyfikacji.

1.2. Oczekuje się, że Oferent, który wygra przetarg, zakończy prace przed wymaganym terminem realizacji określonym w załączonej Umowie.

2. Zawartość Dokumentacji Przetargowej.

Kompletna dokumentacja zawiera dokumenty wymienione poniżej:

a) Instrukcja dla Oferentów

b) Przedmiot zamówienia

c) Schematy/Rysunki

d) Przedmiar Robót

e) Formularz Umowy

f) Formularz Ofertowy wraz z załącznikiem

3. Dokumenty wchodzące w skład oferty.

Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty:

a) Formularz Oferty (jak w załączniku) wraz z załącznikami

b) Kosztorys Robót

c) Informacja o kwalifikacjach Oferenta, posiadanym przez niego sprzęcie, wyposażeniu oraz pracownikach przeznaczanych do realizacji robót (dotyczy punktu 11.3 niniejszej Specyfikacji)

d) historia obrotów na koncie za ostatni rok kalendarzowy potwierdzona przez bank prowadzący główny rachunek Oferenta

4. Sposób przygotowania oferty.

4.1. Oferta powinna być napisana w języku polskim.

4.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

4.3. Na zaklejonej kopercie zawierającej ofertę powinien być umieszczony napis „Oferta na wykonanie „ Modernizacja, remont i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stepnicy” nie otwierać przed 23.02.2004 r. godz. 1200

4.4. Koszty przygotowania i przekazania oferty na adres Zamawiającego obciążają Oferenta.

5. Oględziny miejsca robót.

5.1. Oferent, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce robót oraz jego okolice i zebrać wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy na wykonanie zamawianych robót.

    1. Koszty oględzin miejsca robót ponosi Oferent.

6. Termin związania ofertą.

6.1. Oferent jest związany ofertą przez okres trzydziestu (30) dni kalendarzowych liczonych od daty otwarcia ofert.

6.2. Oferent, który wycofa swoją ofertę podczas okresu związania nią lub uchyli się od zawarcia umowy jeśli jego oferta zostanie wybrana, będzie wykluczony z listy Oferentów mogących ubiegać się o kontrakty w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich na okres jednego roku.

6.3. Zamawiający może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą na określony, dodatkowo, okres czasu. Prośba oraz odpowiedzi Oferentów powinny być zgłoszone na piśmie, listownie, faksem lub telegraficznie.

6.4. Oferent może odmówić spełnienia prośby Zamawiającego. W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę bez konsekwencji opisanych w punkcie 6.2.

6.5. Od Oferenta, który zgadza się na prośbę o przedłużenie okresu związania ofertą, nie wymaga się ani nie zezwala na wprowadzanie modyfikacji w ofercie.

7. Modyfikacje i wycofanie oferty.

7.1. Żadna z ofert nie może być zmodyfikowana po terminie składania ofert.

7.2. Modyfikacje lub wycofanie oferty, można składać wyłącznie przed terminem składania ofert, w zaklejonej kopercie, oznaczonej zgodnie z punktem 4.3 z dopiskiem „Modyfikacja” lub „Wycofanie”.

7.3. Modyfikacje ofert składane miedzy terminem składania ofert i terminem związania z ofertą nie będą uwzględnione.

7.4. Wycofanie oferty w okresie między terminem składania ofert i terminem związania z ofertą spowoduje wykluczenie Oferenta z listy Oferentów mogących ubiegać się o kontrakt w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich na okres jednego roku, z wyjątkiem przypadku opisanego w punkcie 6.4.

8. Otwarcie ofert.

8.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2004 r.o godzinie 1200 w siedzibie Zamawiającego - Gmina Stepnica ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica

8.2. Oferenci mógł być obecni podczas otwarcia ofert.

8.3. Podczas publicznego otwarcia ofert, bedą odczytywane nazwa Oferenta oraz cena ofertowa.

9. Cena ofertowa.

9.1. Umowa będzie obejmowała całość robót w oparciu o Kosztorys Robót dla kontraktów ryczałtowych, przedłożony przez Oferenta w jego ofercie.

9.2. Wszystkie ceny zostaną podane w złotych polskich

9.3.Oferent poda stawki i ceny dla wszystkich pozycji robót opisanych w Przedmiocie zamówienia i Schematach/Rysunkach, wymienionych w Przedmiarze Robót.9.2.

9.4.Zamawiającynie zapłaci za pozycje, których stawek lub cen Oferent nie poda?, w przypadku realizacji tych pozycji zostanie one pokryte przez inne stawki i ceny zawarte w Kosztorysie Robót.

9.5.Wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach Umowy, powinny być dołączone do stawek, cen i ostatecznej ceny oferty złożonej przez Oferenta.

9.6.Stawki i ceny oferowane przez Oferenta będą stale w okresie trwania Umowy i w żadnym przypadku nie będą przedmiotem zmian.

10. Tajność procesu selekcji.

Informacje na temat badania, wyjaśniania wątpliwości, oceny i porównania ofert oraz rekomendacji dotyczących przyznania kontraktu nie będą ujawnione do momentu ogłoszenia Oferenta, który wygrał przetarg.

11. Ocena i porównanie ofert.

11.1. Zamawiający przy kwalifikacji ofert oceni dla każdej z nich: dostępność wyposażenia i sprzętu oraz siły roboczej a także kwalifikacje Oferenta. Tylko oferty Oferentów gwarantujących prawidłowe i terminowe wykonanie robót będą uznane za ważne i będą brane pod uwagę przy porównaniu cen ofertowych.

11.2. Aby oferta mogła być uznana za ważną, muszą być spełnione następujące minimalne wymagania kwalifikacyjne:

a) Roczne obroty w zakresie prac budowlanych muszą być przynajmniej równe 800.000,00

b) W ciągu ostatnich pięciu lat Oferent był głównym wykonawcę przy realizacji co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu (aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w 70 procentach);

c) Propozycja terminowego zapewnienia (własny sprzęt, wydzierżawienie, wynajem itd.) podstawowego sprzętu - nie dotyczy

d) Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż dwa lata w charakterze Kierownika;

e) Oferent musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00;

f) Prace w ramach kontraktu muszą być wykonane w okresie od 15.03.2004 r. do 24.08.2004 r.

g) firma winna istnieć min. 5 lat na rynku polskim

11.3. Podczas oceny ofert Zamawiający ustali dla każdej oferty ocenioną cenę ofertową, dostosowując cenę ofertową poprzez wprowadzenie poprawek dla wszelkich błędów arytmetycznych według niżej przedstawionych zasad:

a) jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy kwotą przedstawiona liczbowo i słownie, pod uwagę brana jest kwota przedstawiona słownie;

b) jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy stawką za jednostkę oraz pozycję „razem”, będącym wynikiem mnożenia stawki za jednostkę przez ilość, pod uwagę brana jest oferowana stawka za jednostkę;

c) jeśli Oferent odmówi przyjęcia poprawek, jego oferta będzie odrzucona.

12. Prawo Zamawiającego do wyboru którejkolwiek z ofert oraz do odrzucenia którejkolwiek lub wszystkich ofert.

    1. Zamawiający unieważni przetarg jeśli wpłyną mniej niż trzy (3) ważne oferty.

12.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia którejkolwiek oferty, a także do odwołania procesu selekcji i odrzucenia wszystkich ofert, w każdym momencie przed przyznaniem kontraktu, bez ponoszenia żadnej odpowiedzialności w stosunku do Oferenta(-ów), których to dotyczy.

12.3. Zamawiający nie jest zobowiązany do poinformowania Oferenta(-ów), których to dotyczy, o powodach Zamawiającego do takiego działania.

13. Powiadomienie o wyniku postępowania przetargowego i podpisanie Umowy.

13.1. Oferent, którego ofertę przyjęto, zostanie pisemnie powiadomiony przez Zamawiającego o przyznaniu mu kontraktu, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą.

13.2. W powiadomieniu określona będzie kwota (odtąd w Umowie zwana "Ceną Kontraktową"), którą Zamawiający zapłaci Oferentowi w zamian za wykonanie przez Oferenta robót, jak to opisano w Umowie. Pisemne powiadomienie o przyznaniu kontraktu zawierać będzie wypełniony Formularz Umowy.

13.3. W dniu wysłania zawiadomienia o przyznaniu kontraktu Oferentowi który wygra przetarg, zawiadomienie o przyznaniu kontraktu będzie wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

14. Środki odwoławcze dostępne dla Oferenta w trakcie procesu przetargowego.

14.1. Oferenci, których prawny interes został naruszony w rezultacie złamania przez Zamawiającego zasad przeprowadzenia zamówienia , określonych w niniejszej Specyfikacji, maja prawo wniesienia protestu:

a). Oferent może złożyć umotywowany protest na piśmie, przeciwko działaniom podjętym przez Zamawiającego w trakcie procesu przetargowego;

b) Protest może być złożony w 7 dni po dacie kiedy Oferent dowiedział się, lub mógł się o okolicznościach stanowiących podstawę do złożenia protestu;

c) Protest może być złożony wyłącznie przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia publicznego;

d) Jeśli protest zostanie wniesiony, do czasu jego ostatecznego rozstrzygnięcia, umowa nie może być podpisana;

e). W przypadku wniesienia protestu, Zamawiający może wystąpić z prośbą o przedłużenie terminu związania z ofertą, zgodnie z punktem 6;

f) Zamawiający rozpatrzy protest w najpóźniej w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania;

g). W uzasadnieniu rozstrzygnięcia protestu będą podane przyczyny rozstrzygnięcia oraz pouczenie o sposobie i terminie wniesienia środka odwoławczego.

14.2. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie.

a. .Środki odwoławcze:

a) Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozstrzygnięcia w terminie przysługuje prawo odwołania do Jednostki Koordynacji Programu. Odwołanie może być wniesione w ciągu 3 dni od daty otrzymania rozstrzygnięcia lub 7 dni od daty upływu terminu rozpatrzenia, z poinformowaniem o tym Zamawiającego;

b) Odwołanie będzie rozpatrzone przez zespół 3 arbitrów, wskazanych po jednym przez Oferenta, Zamawiającego i Jednostkę Koordynacji Programu;

c) Decyzja zespołu arbitrów będzie ostateczna i wiążąca dla wszystkich stron.

b. Odwołaniu nie podlegają:

a) Wybór procedury zamówienia publicznego;

b) Odrzucenie wszystkich ofert, zgodnie z punktem 12.2.

Rozdział B - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest „MODERNIZACJA, REMONT I ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W STEPNICY”

2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

a) wymiana stolarki okiennej

b) remont sanitariatów

  1. wymiana podłóg w salach lekcyjnych i korytarzach (wykładziny)

Szczegółowy zakres robót jest zawarty w rozdziale D - „Przedmiar robót”. Oferent przygotowuje Kosztorys Robót na jego podstawie - ślepy kosztorys w załączeniu do materiałów przetargowych

3. Harmonogram prac:

Prace zostaną wykonane w terminie:

- rozpoczęcie prac: 15.03.2004 r.

- zakończenie prac: 24.08.2004 r.

4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:

a) organizacje i zagospodarowanie zaplecza budowy,

b) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,

c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badan i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,

  1. wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizacje robót, Urząd Geodezji i Kartografii,

e) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Rozdział C - SCHEMATY/RYSUNKI

NIE DOTYCZY

Rozdział D - PRZEDMIAR ROBÓT

1. Celami przedstawienia Przedmiaru Robót są:

A) zapewnienie wystarczającej informacji na temat ilości prac do wykonania, pozwalającej Oferentom przygotować właściwe oferty;

B) zapewnienie dla Zamawiającego Kosztorysu Robót z podziałem na okresy rozliczeniowe wykonanych prac.

  1. Pozycje Kosztorysu Robót będą płatne ryczałtem po zakończeniu i odbiorze wymienionych w § 7 Umowy części robót.

    1. Przedmiar Robót będzie wykorzystany do określenia ceny jednostki pracy dla której Zamawiający podał szacunkowe ilości. Cena kontraktowa może być zmieniona o ilości nieoszacowane lub przekraczające ilość jednostek do 10 %, po po poświadczeniu przez Inspektora nadzoru.

PRZEDMIAR ROBÓT NA PODSTAWIE ŚLEPEGO KOSZTORYSU


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Redaktor Jakub Duszczak

Data wytworzenia:
04 lut 2004

Osoba dodająca informacje

Jakub Duszczak

Data publikacji:
04 lut 2004, godz. 09:25

Osoba aktualizująca informacje

Jakub Duszczak

Data aktualizacji:
04 lut 2004, godz. 09:25