Porzadek wspólnego posiedzenia Komisji ds Gospodarki i Budżetu i Komisji ds Społecznych Rady Gminy Stepnica w dniu 21 marca 2013 r. o godz. 14,00. Miejsce posiedzenia sala konferencyjna w urzędzie gminy
Porządek
wspólnego posiedzenia Komisji ds. Gospodarki i Budżetu i Komisji ds. Społecznych Rady Gminy Stepnica z dnia 21 marca 2013 r.
Porządek posiedzenia:
1.Sprawy regulaminowe
1) Stwierdzenie quorum.
2) Ustalenie porządku posiedzenia
3) Przyjecie protokołu Nr 15/2013 z posiedzenia Komisji ds. Gospodarki i Budżetu z dnia 11 lutego 2013 r. oraz protokołu Nr 17 /2013 z dnia 11 lutego 2013 r. z posiedzenia Komisji ds. Społecznych.
2. Blok informacyjny
- Sprawozdanie z działalności Straży Gminnej w Stepnicy w zakresie porządku publicznego w 2012 r.
- Sprawozdanie Dyrektora Gimnazjum im. Dywizjonu 303 w Stepnicy o stanie realizacji zadań oświatowych w I półroczu roku szklonego 2012/2013.
- Sprawozdanie z realizacji pracy dydaktyczno – opiekuńczo - wychowawczej za I semestr roku szkolnego 2012/2013 w Zespole Szkolno Przedszkolnym im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy.
- Sprawozdanie Dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Racimierzu z działalności placówki w I semestrze roku szkolnego 2012/2013.
- Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Stepnicy w roku 2012.
- Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Stepnicy za rok 2012.
- Sprawozdanie z działalności Komendanta Gminnego OSP za rok 2012.
- Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy za rok 2012.
- Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2012.
- Sprawozdanie z Planu Gospodarki Odpadami za lata 2011-2012.
- Sprawozdanie z realizacji zadania zakresu usuwana azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Stepnica w 2011 oraz 2012 roku.
- Raport z wykonania Gminnego programu ochrony środowiska w latach 2011-2012
- Sprawozdanie z działań promocyjnych gminy Stepnica w roku 2012 .
- Sprawozdanie Przewodniczącej Komisji ds. Społecznych Rady Gminy Stepnica za rok 2012.
- Sprawozdanie Przewodniczącego Komisji ds. Gospodarki i Budżetu Rady Gminy Stepnica za rok 2012.
- Sprawozdanie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Stepnica za rok 2012.
- Sprawozdanie Przewodniczącej Rady Gminy Stepnica za 2012 r.
3. Rozpatrzenie uchwał w sprawie:
1) uznania za zasadną/bezzasadną skargę na działalność Wójta Gminy Stepnica,
2) wystąpienia z wnioskiem o nadanie statusu miasta miejscowości Stepnica,
3) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 74/3 oraz części działki drogowej nr 75, obręb Jarszewko,
4) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnych w trybie bezprzetargowym,
5) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gminnych w trybie bezprzetargowym,
6)inkasa opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso,
7) zmian w budżecie gminy na 2013 r.,
8) zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Stepnica na lata 2013 – 2020,
9) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2013” i preliminarza wydatków na realizację programu w 2013 r.,
4. Wolne wnioski.
5. Zamknięcie posiedzenia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariola Antoszczyk Data wytworzenia:
19 mar 2013
Osoba dodająca informacje
Mariola Antoszczyk Data publikacji:
19 mar 2013, godz. 13:04
Osoba aktualizująca informacje
Mariola Antoszczyk Data aktualizacji:
20 mar 2013, godz. 08:31