Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o naborze

Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne   stanowisko  urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy

ul. T. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica

        1. Stanowisko pracy:

 

stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej

 

        1. Wymagania niezbędne:

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia nw. wymagania:

 

  1. posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej, obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  6. posiada wykształcenie średnie najlepiej związane z zakresem merytorycznym stanowiska konkursowego,
  7. posiada uprawnienia do kierowania pojazdem osobowym kategorii B.

 

        1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. dobra znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,  ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego,
  2.  dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
  3. dobra znajomość prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy w szczególności: ustawy  o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, prawo zamówień publicznych,
  4.  umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows (Word, Excel),
  5.  doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub na stanowisku w którego zakresie były zadania określone przedmiotowym konkursem,
  6. umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań, umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych,
  7. odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność i kultura osobista,

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1. Sprawowanie zarządu nad komunalnym zasobem mieszkaniowym,

2. Prowadzenie ewidencji podań o przydział i zamiany lokali komunalnych,

3. Prowadzenie spraw związanych z przekwaterowaniem do mieszkań zastępczych osób bez tytułu prawnego,

4. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów przez osoby fizyczne i prawne na najem komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz targowisk,

5. Współdziałanie ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem gminy w zakresie zarządu tymi nieruchomościami,

6. Realizacja gminnego programu gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym,

7. Nadzór nad realizacją obowiązkowych przeglądów instalacji w gminnym zasobie mieszkaniowym,

8. Naliczanie czynszów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,

9. Prowadzenie spraw związanych z waloryzacją czynszów związanych z wynajmem gminnych lokali mieszkaniowych i użytkowych,

10. Nadzór nad terminowym płaceniem opłat czynszowych,

11. Prowadzenie spraw związanych z eksmisjami,

12. Prowadzenie komunalnego rejestru mieszkań i lokali użytkowych,

13. Prowadzenie kontroli komunalnego zasobu lokalowego pod kątem przestrzegania przepisów sanitarnych,

14. Prowadzenie spraw związanych z remontami i usuwaniem usterek w lokalach komunalnych,

15. Zlecanie wykonania remontów w lokalach, usunięcia awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi,

16.  Sprawowanie nadzoru nad stanem i sposobem zagospodarowania gminnych targowisk,

17. Wydawanie zezwoleń na lokalizację szyldów i reklam,

18. Zarządzanie placami zabaw i obiektami sportowymi,

19. Współdziałanie z dostawcą energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego, prowadzenie ewidencji tego oświetlenia.

20. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na dostawę energii elektrycznej i gazu. Prowadzenie zbioru tych umów,

21. Prowadzenie spraw dot. sprzedaży majątku ruchomego gminy,

22. Prowadzenie postępowań z zamówień publicznych.

 

 

Szczegółowy zakres czynności określony zostanie przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy. Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 1 lutego 2022 r.

Umowa o pracę na czas nieokreślony, zostanie poprzedzona umową na czas określony.

 

5. Warunki pracy

 

  1. praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy, sporadyczne wyjazdy w teren w granicach gminy Stepnica,
  2. praca  wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy w pokoju na parterze,
  3. stanowisko związane z pracą przy komputerze. Komputer wyposażony w niezbędne oprogramowanie, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  4.  użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
  5. mailowy, telefoniczny i bezpośredni kontakt z interesantem,
  6. oświetlenie naturalne i sztuczne;
  7. budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych (winda) – tylko w zakresie parteru; budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie toalet dla osób niepełnosprawnych.

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) opatrzony podpisaną klauzulą,
  2.  list motywacyjny opatrzony podpisaną klauzulą,
  3. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów  poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  6. inne kserokopie dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach w tym prawo jazdy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
  10. oświadczenie kandydata i uregulowanym stosunku do służby wojskowej w przypadku mężczyzn.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać

- osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy, lub

- pocztą elektroniczną poprzez E-puap na adres skrytki /3q8u1mx0rk/SkrytkaESP w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, lub

- pocztą tradycyjną na adres urzędu ul. T. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica

z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze dotyczy stanowiska  ds. gospodarki mieszkaniowej  w terminie do dnia 10.01.2022 r. do godz. 15.30.

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o jego terminie (proszę o podanie aktualnych numerów telefonów). Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.), Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019, poz. 1282)”.

Pozostałe dane osobowe  np. wizerunek, zainteresowania będą przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyraża kandydat, wysyłając nam swoje zgłoszenie aplikacyjne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

 

 

Stepnica, dnia 30.12.2021 r.                                                 Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica

                                                                                                         Andrzej Wyganowski

     

Klauzula informacyjna

dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy w Stepnicy

 

Zgodnie z art. 13  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zw. dalej RODO) informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych Pana/Pani jest Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, 72-112 Stepnica, ul. T. Kościuszki 4, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy w Stepnicy.
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 504707087, mail: iod@stepnica.pl.
  3. Dane osobowe kandydata zawarte w ofercie pracy na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane będą w oparciu o przepisy prawa: art.6 ust.1 lit.b RODO, art.6 ust.1 lit.c RODO, art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) i/lub innych przepisów szczególnych, w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym.
  4. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  5. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja. Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  7. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały profilowaniu.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres do zakończenia procedury rekrutacyjnej. W przypadku zatrudnienia dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
  9. Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane na stanowisku ds. kadrowych, oświaty, kultury i archiwum zakładowego przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone.
  10. Niewybrani kandydaci mogą w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru odebrać swoje oferty, składając stosowne oświadczenie.
  11. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
  12. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  13. Każda osoba, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

 

 

                                                                                        

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
kwestionariusz dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie.pdf (PDF, 87.55Kb) 2021-12-30 09:57:04 20
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariola Kwiryng

Data wytworzenia:
30 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Mariola Kwiryng

Data publikacji:
30 gru 2021, godz. 09:57

Osoba aktualizująca informacje

Mariola Kwiryng

Data aktualizacji:
30 gru 2021, godz. 09:57